wtorek, 3 września 2013

Jak spędzamy czas wolny # 4

Skarb malucha
Wykorzystując pasję dziecka do poszukiwania, zdobywania, zwiedzania, postanowiłem wspólnie z synem przygotować własny skarb i zakopać go jako tzw. "kapsułę czasu". W tym celu wybrałem dogodne miejsce (rodzinny ogródek działkowy) przygotowałem syna mówiąc mu o tym, że kapsuła czasu, jaką przygotujemy może zawierać w sobie wszystko to co chcemy (podałem tutaj kilka przykładów). Poinformowałem go, że zakopiemy ją w ziemi razem, zabezpieczymy aby nasze skarby które w niej schowaliśmy nie uległy zniszczeniu, wykonamy wspólnie mapę do skarbu a następnie za kilka lat (później) odkopiemy ją z młodszym synem. Zadaniem dla dziecka było przede wszystkim wymyślenie co chce schować, jako swój skarb a następnie wykonanie mapy do skarbu. Oczywiście młody podróżnik miał też możliwość pomóc tacie przy wykopaniu i zasypaniu kapsuły. Z wiadomych względów nie napiszę co schowane zostało .... bo to tajemnica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autor zastrzega sobie prawo moderacji treści komentarza bez podawania przyczyny, w szczególności jeśli pozostaje on w sprzeczności z przepisami prawa bądź może naruszać zasady współżycia społecznego.